מזל שלא כמו בכדורגל: הצלחת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס תלויה ביותר מתקציב בלבד!
לפני כמה ימים זכיתי לראות את מנצ’סטר סיטי זוכה בגמר ליגת האלופות. קבוצה שעד לפני קצת יותר מעשור הייתה קבוצה בינונית מאוד שלא חלמה להגיע כל כך גבוה. רכישת הקבוצה ע”י חברת השקעות משפחתית מאבו דאבי הפכה את הקבוצה לאחת העשירות בעולם ועם הכסף הגיעו הכוכבים והתארים.
הצלחת הפרסום הממומן בגוגל אדוורדס תלויה גם היא, בין היתר, בתקציב פרסום מתאים. אבל… האמת היא שתקציב גבוה לבדו אינו מבטיח תוצאות מופלאות. על מנת לשפר את תצוגת המודעות בגוגל אדוורדס ולקבל תוצאות טובות נדרשת אסטרטגיה שתתמקד בניתוח מדויק של מילות המפתח, התאמת המודעות, יכולת ייעול תקציב הקמפיין והתמודדות עם מתחרים. כן, זה נכון, לא תמיד מי שמשקיע הכי הרבה תקציב בקידום ממומן בגוגל, המודעות שלו יוצגו בצורה יתרה. ישנם מספר פרמטרים נוספים המשפיעים על תצוגת המודעות באדוורדס: רלוונטיות המודעה: גוגל בודק האם המודעות הממומנות תואמות היטב לביטוי אותו חיפש הגולש בגוגל. המודעות צריכות להכיל את מילות המפתח שהחיפוש שלהן מקפיץ את המודעה. אחוז הקלקה: CTR– כמה פעמים מסה”כ ההופעות של המודעה היא קיבלה קליקים. ציון האיכות: גוגל בודק גם את רלוונטיות המודעה שבסעיף 1, את אחוזי ההקלקה שבסעיף 2, את תוכן המודעה והכותרת שצריכים להיות מדויקים, משכנעים ומתאימים לתוכן המחופש ואת עמידת המודעה בתנאים ובהגבלות של גוגל. כל אלו הן דוגמאות לגורמים שמשפיעים על תצוגת המודעות בגוגל אדוורדס מעבר לתקציב. בעקבות זאת, מקצוען בשיווק ממומן בגוגל עשוי למצוא אסטרטגיות ושיטות לשפר את תצוגת המודעות שלו גם עם תקציב יחסית נמוך.
שלא תטעו, יש תקציב פרסום מינימלי שאיתו כדאי לפרסם ומתחת לו עדיף לא להיכנס לזה. את זה מנהל הקמפיינים צריך להסביר לכם. לסיכום, אפשר להבין שלאופן בניית קמפיין מקצועי בגוגל אדוורדס יש תפקיד חשוב יותר מסכום התקציב המוקצב. ביכולת שלכם לנתח את המתחרים, לתת דגש למילות המפתח מדויקות וחשבונות, ליצור מודעות מותאמות ולעקוב אחר התוצאות. תוכלו לשפר את תצוגת המודעות ולהיות מוצג בפני הקהל המתאים. עם כלי הקידום המתקדמים הזמינים היום, גם עסקים קטנים יכולים להשיג הצלחה ולהתמודד עם מתחרים גדולים בצורה משמעותית.
מעוניינים לייצר קמפיינים מניעים לפעולה איכותיים וממירים? צרו איתנו קשר כאן ונשמח להיפגש לשיחת ייעוץ