BRANDING

בניית תיק מותג

מיתוג לעסק הוא הרבה מעבר לעיצובים גרפים נלווים והרבה מעבר ללוגו בלבד. 
מיתוג הוא בעצם איפיון של העסק שלכם.  מסיבה זו, חשוב להתחיל בתהליך אפיון של העסק. לפעמים זה נעשה באמצעות סיעור מוחות בין נציגי העסק לבין אנשי הפרסום. המטרה היא להבין את הייחודיות של העסק, מוצריו ושירותיו; מה מבדיל אותו מהמתחרים, מי קהל הצרכנים שאליו הוא רוצה להגיע, מה החזון של העסק, מהם ערכיו וכו‘.

 

הדבר השני הוא שעל העסק לעמוד מאחורי המיתוג שלו ולבטא את ערכיו בכל תחומי הפעילות. אם העסק רוצה לשדר מסר של איכות, או קדמה טכנולוגית, אלו צריכים לבוא לידי ביטוי במוצריו ואפילו בכל הנקודות בהן הלקוח בא במגע עם העסק.

 

שתי הנקודות הללו הן התשתית, עכשיו עליכם ליצור את המיתוג שיאפשר לקהל לזהות את העסק ולייחס לו את כל התכונות המיתוגיות. חברת אפל לא זכתה במיתוג היוקרתי שלה רק כי הם ידעו לצייר יפה תפוח, הם עומדים מאחוריו ומקפידים על כל פרט בהתנהלותם.

 

אם עדיין לא הבנתם את הרעיון מאחורי מיתוג עסקי, הרשו לנו להציע לכם נקודת מבט שתעזור לכם להבין זאת. חישבו על המותג שלכם כעל אישיות מסוימת. אילו בגדים הוא לובש, אילו צבעים, אילו נעליים יש לו ואילו דברים חשובים עבורו. כל אדם מתנהג וגם מתלבש בצורה התואמת את האישיות שלו. במידה רבה כך הוא מראה לעולם להיכן הוא משתייך או לא משתייך. אנלוגיה זו יכולה להסביר לכם את החשיבות של מיתוג לעסק.

 

 

 

כולנו אוזן!

אנו נדע להקשיב לדרישות ולצרכים שלך ולשלבם עם ה"אני מאמין" שלנו

איתך לאורך כל הדרך

אצלנו המונח "טמפלט" הוא לגמרי OUT. כל לקוח מקבל עיצוב מותאם למותג שלו, לעסק שלו או למוצר אותו הוא רוצה לפרסם

יצירתיות זה אנחנו

אתה ממש לא חייב להגיע עם רעיון. אנחנו כאן כדי להצמיח רעיונות ולהוציא אותם לפועל

מתאימים לך בול

התאמת הלוגו לכל המדיות שהעסק שלך צריך - כאן ועכשיו, וגם בעתיד

Scroll to Top