
תרצו תוספת על המודעות שלכם?
אם אתם מפרסמים בגוגל אדוורדס ועדיין לא השתמשתם בתוספי המודעות של גוגל כנראה שזלזלם בחשיבותם, עשו לעצמכם טובה וקראו את המאמר הבא. אז מה הם
אם אתם מפרסמים בגוגל אדוורדס ועדיין לא השתמשתם בתוספי המודעות של גוגל כנראה שזלזלם בחשיבותם, עשו לעצמכם טובה וקראו את המאמר הבא. אז מה הם
ראשית כדאי להבין למה אנו מתכוונים כאשר אנו אומרים: “קופי” או בשמו המלא של המושג – “קופירייטינג”. משמעות המושג “קופירייטינג”, בגדול זה זכויות יוצרים – “קופירייט”,
לא פעם יצא ששמעתם את צמד המילים: ”דף נחיתה” או ”עמוד נחיתה” ותהיתם לעצמכם מה זה, איך יוצרים אותו ולמה בכלל צריך אותו? אז נא
כמה פעמים רציתם להיות זבוב על קיר באתר שלכם ולא ידעתם שזה אפשרי בהחלט! מפות חום (נשמע מסובך אבל מבטיחים שזה לא), מאפשרות לכם להבין
אם אתם משתמשים ביוטיוב כפלטפורמת פרסום? מצויין!כדאי שתשימו לב לכמה טעויות שיכול מאוד להיות שאתם עושים, מבלי לשים לב ומשלמים על כך מעבר למה שצריך.מה
פייסבוק ממשיכה לפתח את כלי האופטימיזציה עבור נושא הקריאייטיב של המודעות והתאמתן באופן ספציפי לכל אחד. הכירו את: Optimize Creative For Each Person, הכלי החדש
בניית שילוב מושלם ויעיל של קריאייטיב עבור מודעת פייסבוק הינו תהליך מבלבל ומורכב שלוקח זמן רב עבור מפרסמים. הודות ל-Dynamic Creative, תהליך זה נהיה הרבה
כל יום שני וחמישי פייסבוק מוציאה כלי לביצוע אופטימיזציה והפעם אנו נספר לכם על פיצ’ר חדש במערכת הפרסום, שיאפשר לכם להתאים את הטקסט, הכותרת והתיאור,
ראשית, אם הגעתם לפה סימן שהכותרת שלנו עשתה את העבודה… שנית, כיום לכותרת של כתבה או מאמר, ישנה חשיבות גבוהה מבעבר. מדוע אתם שואלים? המשיכו
אם אתם בשלבי הקמת עסק או שהגיע הזמן לרענן את מיתוג העסק הקיים? עיצוב לוגו זה אחד הדברים הראשונים והחשובים שעליכם לעשות! ריכזנו עבורכם שאלות ותשובות
פייסבוק, על כלל מיליארדי משתמשיה, עושה שימוש באלגוריתם מסוים שעובד בדרך הבאה: כל פוסט מסווג לפי מספר פרמטרים, בהם בין השאר, גם מספר הלייקים, השיתופים
ערוצי התוכן במדיה החברתית, כדוגמת פייסבוק ואינסטגרם, מאפשרים לבעלי עסקים ליצור אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאלים לעסק שלהם. על כל עסק להבחין בין ערוצי התקשורת המתאימים
משתמשים בקמפיין לידים של פייסבוק? להלן 10 צעדים פשוטים להעברת הלידים מהטופס ישירות לגיליון און-ליין של גוגל אין מפרסם שלא התנסה בקמפיין מסוג Lead-Generation בפייסבוק, בעיקר בשל
מקדמים בעצמכם את הפוסטים בדף העסקי בעזרת כפתור הבוסט פוסט? עצרו וקראו את זה קודם כל! למה לא כדאי לכם לקדם את המודעות בדף העסקי
בעלי אתר מכירות אינטרנטי? הכירו את הרימרקטינג הדינאמי – הכלי שאתם חייבים ליישם בפרסום העסק שלכם, במיוחד בעידן הקורונה! כמה פעמים גלשתם באתר המציע מוצרים